لیزر کندلا - بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان

نویسنده: حسین شمس
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ بازدید: ۱۶۸۵

شما برای مطالعه این مقاله به ۵ دقیقه زمان احتیاج دارید.

کندلا ، بهترین دستگاه لیزر مو های زائد در اصفهان

دستگاه ليزر موهاي زائد كندلا چگونه كار مي كند ؟

وقت آن است كه كمي اطلاعات در مورد بهترین دستگاه هاي ليزر موهاي زائد بدست آوريد . ليزر موهاي زائد يكي از محبوب ترين روش هاي آرايشي زيبايي در تمام دنيا است .افرادي مانند شما عاشق زيبايي هستند و مي خواهند احساس داشتن بدن زيبا ، بدون مو را داشته باشند و از در دسر موهاي زائد خلاص شوند .پيشرفته ترين دستگاه جديد كندلا نوع GentleMax است يك سيستم برداشتن موي زائد است . در اين نوع جديد از دستگاه يك قطعه كوچك براي هدايت پرتو نور پر قدرت بر روي منطقه تحت درمان استفاده مي كند .سلول هاي هدفمند پوست اين نور را جذب مي كنند . آنها آن را به گرما تبديل مي كنند . اين باعث تخريب فوليكول مو مي شود به طوري كه ديگر مو قادر به رشد در آنجا نيست و GentleMax اين كا را بدون آسيب رساندن به پوست اطراف انجام مي دهد .

 


 

مقاله پیشنهادی ما به شما:

مقايسه ليزر دايود و الكساندريت


كدام قسمت از بدن شما بهتر با دستگاه كندلا جواب مي دهد

در كدام قسمت از بدن شما موهاي زائد رشد بيشتري دارد ؟ اين نوع دستگاه پيشرفته و جديدكندلا براي رفع موهاي زائد مي تواند بهتر به شما كمك كند تا موها را از روي :

  • . زير بغل

  • . پاها

  • . چانه

  • . ناحيه بيكيني

  • .كمر

  • . سينه

تقريبا بيشترين جاهايي هستند كه موهاي زائد دراين نواحي به خوبي رشد مي كنند دستگاه كندلا نوع GentleMax مي تواند آنها را به خوبي از بين ببرد . آيا دستگاه كندلا مدلMax Gentle به پوست شما مي تواند آسيب برساند ؟ درد داشتن هميشه يكي از دغدغه هاي رفع موهاي زائد است .اپيلاسيون ، مو چين يا نخ اصلاح هميشه با درد و صدمه ديدن همراه است . چه كسي مي داند اثرات طولاني مدت استفاده از كرم هاي رفع موهاي زائد چيست ؟ شما مواد شيميايي را روي پوست خود اعمال مي كنيد . دستگاه GentleMax سيستم متفاوتي دارد .اين دستگاه با يك دستگاه خنك كننده پويا(DCD ) كامل مي شود .از اين دستگاه براي اسپري كردن لايه بالايي پوست با محلول خنك كننده استفاده مي كند.اين محلول بلافاصله لايه رويي پوست را منجمد مي كند .در عرض چند ميلي ثانيه ، ليزر در همان نقطه قرار مي گيرد و سرما و گرما در چند ثانيه با هم مخلوط مي شوند و شما هيچ احساس دردي نداريد و به اين معني است كه بيشتر افراد در طول ليزر كاملا راحت خواهند بود .

درد ليزر مانند كشيدن يك باند پلاستيكي رو پوست شما است درد لیزر ، شما آن را براي لحظه اي حس مي كنيد و سپس زود از بين مي رود .اگر فكر مي كنيد نسبت به يك فرد معمولي تحمل درد كمي داريد و حساس تر هستيد قبل از ليزر مي توانيد از كرم بي حسي موضعي استفاده كنيد ، البته با مشورت اين مورد را انجام دهيد شما مرحله به مرحله به هدف خود كه داشتن يك پوست صاف و بي مو است خواهيد رسيد.

آيا شما به چندين جلسه براي ليزر موهاي زائد نياز داريد؟

تعداد زيادي فوليكول مو حتي در يك ناحيه كوچك وجود دارد . هدف قرار دادن همه آنها در يك جلسه امكان پذير نيست ، اما هر جلسه تعداد كمي فوليكول مو فعال باقي مي ماند .تعداد جلسات بستگي به :

  • .رنگ پوست و نوع مو

  • .سايز نواحي تحت درمان با ليزر

  • .و تعداد نواحي كه مي خواهيد ليزر رو ي آنها انجام شود ، دارد

اگر موهاي تيره تري روي پوست روشن داريد سريعتر به نتيجه خواهيد رسيد . ليزر براي هدف قراردادن بهتر فوليكول مو از تضاد بين رنگ مو و پوست استفاده مي كند . يك ناحيه واحد معمول بين 2 تا 6 جلسه طول مي كشد . و پزشك متخصص به شما مي گويد كه چند جلسه ديگر نياز به ليزر داريد .

 


 

مقاله پیشنهادی ما به شما:

آیا ليزر موهاي زائد براي پوست تيره موثر است؟


بعد از انجام ليزر موهاي زائد چه كاري بايد انجام داد ؟

پوست شما ممكن است براي چند دقيقه يا چند ساعت قرمز شود . از آنجا كه اين قرمزي محو خواهد شد بعد از چند روز پوستي صاف با موهاي كمتري خواهيد داشت .بهترين روشي كه موهاي زائد شما را به طور دائم از بين مي برد ليزر است . ممكن است شما به چند جلسه نياز داشته باشيد ، فوليكول هاي در مان شده ديگر قادر به توليد مو نمي باشند .

چگونه مي توانيد خود را براي ليزر كردن موهاي زائد با دستگاه كندلا مدل GentleMax آماده كنيد ؟

برخلاف جلسات اپيلاسيون ، شما قبل از انجام ليزر بايد موهاي خود را با تيغ اصلاح كنيد .اصلاح با تيغ يك لايه از پوست را بر مي دارد و ليزر به طور مستقيم و به راحتي به فوليكول مو دسترسي پيدا مي كند .از آنجا كه ليزر روي پوست هاي روشن موثر عمل مي كند ، شما بايد از قرار گرفتن در معرض آفتاب براي چند هفته قبل از ليزر خود داري كنيد . و از پوست خود براي جلسات بعدي محافظت كنيد تا در كمترين جلسه ممكن نتيجه بهينه را بدست بياوريد . به مدت 4 تا 6 هفته از مواد موبر مانند موم براي جدا كردن مو از پوست استفاده نكنيد چون ليزر نمي تواند فوليكول موي كه كامل كنده شده را پيدا كند و هدف قرار بگيريد .آيا آماده هستيد تا بدون موهاي زائد پوستي نرم و صاف داشته باشيد ؟

كلينيك تخصصي ليزر موهاي زائد خورشيد در اصفهان با تيم حرفه اي و با ارائه جديدترين دستگاههاي ليزر موي زائد به شما كمك مي كند تا در كمترين جلسات با هزينه مناسب بهترين نتيجه را بگيريد با ما زيبايي و آرامش را تجربه كنيد . در صورت آمادگي براي ليزر موهاي زائد با ما تماس بگيريد .

بله .به خوبی جواب می دهد

بستگی به ناحیه تحت درمان ،نوع مو و رنگ پوست و اندازه ناحیه دارد.

این نوع دستگاه تضاد بین رنگ پوست و مو را به خوبی تشخیص می دهد و هیچ گونه آسیبی به پوست اطراف موی زائد وارد نمی کند .

خوشحال میشویم نظر شما را راجع به مقاله فوق بدانیم

*شماره همراه شما منتشر نخواهد شد
وبلاگ خورشید

برخی از مقاله های ما در وبلاگ خورشید

۵۳۷ بازدید
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

انتخاب بهترین لایه بردارهای شیمیایی برای پوست

انتخاب لایه‌ بردار شیمیایی می‌تواندکاری دشوار و گیج‌کننده باشد. با وجود لایه ‌بردارهای مختلف و سایر روش ‌های درمانی پوست ، بایستی مطمئن شوید که گزینه مورد نظرتان برای شما مناسب خواهد بود. شاید تصورکنید که اگر به کلینیک معتبری بروید ، متخصصین آنجا شما را در این امر یاری خواهند کرد

مطالعه مقاله حسین شمس
۱۸۹۴ بازدید
۱۳۹۸/۰۹/۰۸

نکات طلایی كه شما بايد قبل از ليزر موهاي زائد بدونین

اگه قصد لیزر موهای زائد خود را دارین قبل و بعد از آن باید نکاتی را رعایت کرد که باعث بهبود روند درمان و همچنین افزایش کارایی درمان میشود. پس با ما همراه باشید با این 12 نکته طلایی.

مطالعه مقاله حسین شمس
۱۰۵۹ بازدید
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

فواید لایه بردار های شیمیایی پوست-بخش دوم

در مراقبت از پوست دو نوع لایه‌برداری وجود دارد: لایه‌برداری شیمیایی و لایه‌برداری مکانیکی. هدف هر دو نوع لایه‌برداری ریختن لایه بالایی پوست و بازسازی و آشکار کردن پوست تازه، سالم و براق است. تفاوت میان لایه‌برداری شیمایی و مکانیکی این است که چگونه و چه چیزی برای لایه‌برداری از پوست استفاده شود.

مطالعه مقاله حسین شمس
SVG
SVG

جهت مشاوره رایگان یا پاسخگویی به سوالات با ما در ارتباط باشید

لیزر مو در اصفهان